Ordrekanselleringer
Vi tilbyr umiddelbare kanselleringer av ordre opp til en grense på 24 timer etter kjøpet – så hvis du ombestemmer deg innen den tiden – vennligst send en e-post til [email protected] med bestillingsnummeret ditt, så kansellerer vi bestillingen og refunderer deg i full så snart vi mottar forespørselen din. Etter 24 timer er det ikke lenger mulig å kansellere ettersom bestillingen din allerede er sendt til vårt oppfyllelsessenter.
Returer og refusjoner
Vær oppmerksom på at vi ikke kan godta refusjonsforespørsler eller kreditere refusjonen før bestillingen din er levert. Se nedenfor for mer informasjon om returer og refusjoner.
Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet, har du rett til å returnere varen(e) innen 30 dager etter levering. Du kan åpne pakken og sjekke innholdet. Vi aksepterer imidlertid bare retur av helt ubrukte varer i ny stand, inkludert all originalemballasje. Kontakt oss før sender varene tilbake. Ortorex er ikke ansvarlig for returer sendt uten godkjenning. For å gå videre med en returforespørsel, vennligst send en e-post til [email protected] med ordrenummeret ditt og varene du ønsker å returnere.
Alle returer må inneholde den originale fakturaen eller et notat som refererer til ditt fulle navn, e-posten du oppga i bestillingen og bestillings-ID.
Hvis vi finner ut at produktet ikke er returnert til oss i fullstendig original stand, forbeholder vi oss retten til å nekte refusjon på varen, ellers vil skadeverdien bli trukket fra refusjonsbeløpet ditt.
Returpakker skal sendes til følgende adresse:
ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska gate 10/2. Telefon: +48 787 249 167
IKKE send kjøpet tilbake til produsenten.
Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å betale kostnadene for returforsendelser. Fraktkostnaden kan ikke refunderes.
Alle returer skal sendes med en sporbar metode. For din sikkerhet, sørg for å oppgi sporingsnummeret for returportoen til oss og ta vare på forsendelsesbeviset. Ortorex er ikke ansvarlig for tapte returpakker uten sporingsnummer.
Når vi mottar produktet/produktene dine, vil det totale beløpet for de returnerte varene bli refundert til den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta opptil 14 virkedager før refusjonen vises på kontoutskriften din. Ingen refusjon vil bli utstedt før varene er mottatt og kontrollert av oss.
Krav for manglende gjenstander
Vær oppmerksom på at manglende pakkeforespørsler kun er gyldige innen 30 dager etter bekreftet levering (forutsatt at sporingsnummeret på transportørens nettsted sier «Pakken er levert»).
Ordre forsinket i 60 dager anses som tapt. Alle «Tapte bestillinger» kan refunderes i sin helhet.
Skadede/defekte varer
Ved mottak av bestillingen din bør du sjekke alle varer for å sikre at de er i god stand. Hvis en vare du mottok ser ut til å være skadet eller defekt, vennligst send oss en e-post innen 5 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Ta med et bilde eller en video av varen der skaden eller feilene er tydelig synlige. Beskriv kort skaden, og send beskrivelsen og bildene sammen med bestillingsnummeret ditt til oss på [email protected].
Vi vil vurdere saken og sørge for erstatning eller refusjon. Reklamasjonen gjelder ikke når vi ikke kan finne noen feil på produktet eller når kunden selv har forårsaket skaden, som for eksempel normal slitasje og håndteringsfeil.
Garanti
Vi garanterer at alle våre produkter er av salgbar kvalitet. Garantien gjelder kun i sjeldne tilfeller når det er en produksjonsfeil. Den dekker ikke generell slitasje, skade forårsaket av uhell, misbruk eller forsømmelse.
Utvekslinger
Dessverre tilbyr vi ikke muligheten til å bytte produkter for øyeblikket. Vi erstatter kun vare(r) hvis de er defekte eller skadet. Hvis du ønsker å bytte noe til en annen farge eller størrelse, behandler vi det som en retur. Hvis noe ikke fungerte, vennligst send en e-post til [email protected] for ytterligere hjelp.