Svart Fredag-tilbud 20-50% AVSLUTNING Slutter 01 des.

FAQ

Generelle spørsmål

  • Hvordan kan jeg kontakte Ortorex?

    Du kan legge igjen en melding på +1-888-598-03-39 fra 9.00 EST til 17.00. EST eller send en e-post til [email protected]. Vi svarer på alle kundeforespørsler innen 24 timer på virkedager.

  • Hvordan kan jeg få rabatt?

    Du kan se våre beste tilbud på hovedsiden til www.ortorex.no. Vi tilbyr en rekke sesongbaserte kampanjer hele året. Hvis du har en kode, er det bare å skrive den inn i kassen for å få rabatt på kjøpet.

  • Hva er retningslinjene for retur og refusjon?

    Vi aksepterer retur av ubrukte varer innen 30 dager etter levering. Hvis du ønsker å gå videre og returnere hele eller deler av bestillingen din, vennligst besøk vår Retur & Refusjonspolicy her og kontakt oss deretter på [email protected] med bestillingsnummeret ditt. Tilfeller av returer med kjøpers anger, for eksempel en vare som ikke passet, ikke likte fargen/kvaliteten, bestilt ved en feiltakelse, kjøpt et annet sted osv., vil bli behandlet separat.


  • Spørsmål til Ortorex Memory Foam Pute

  • Hva er Ortorex Memory Foam-puten laget av?

    Fyllet på puten er et viskoelastisk polyuretanskum, også kjent som minneskum.

  • Er minneskummateriale trygt?

    Ja, minneskum er trygt. EPA har erklært minneskum som ikke-giftig, og flere studier har vist at minneskum ikke forårsaker helseproblemer. I motsetning til mange andre materialer, er minneskum hypoallergent og fritt for veggedyr.

  • Bør jeg bruke et ekstra putevar over min Ortorex Memory Foam-pute?

    Det er ikke nødvendig. Men hvis du ønsker å tilpasse puten din med et annet putevar, er det helt opp til deg.

  • Hvordan vasker jeg min Ortorex Memory Foam-pute?

    Yttertrekket kan vaskes i maskin og tåler tørketrommel. Kjernen er kun spot clean. Legg den flatt til tørk etter vask.

  • Hvor lang tid tar frakten?

    Det tar vanligvis 1 virkedag å behandle bestillingen din og ca. 7 virkedager å ankomme destinasjonen.


  • Bestillingsspørsmål

  • Hvordan finner jeg bestillingen min?

    Etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en automatisk e-post med bestillingsnummeret ditt og detaljene for kjøpet.

  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

    Vi behandler bestillingene våre veldig raskt og kan dessverre ikke gjøre endringer etter at en bestilling har blitt lagt inn i mer enn 24 timer. Hvis du oppdager feilen med en gang, vennligst send oss en e-post på [email protected] for å se om en endring kan gjøres.

  • Hvor lang tid tar det å behandle bestillingen?

    Bestillingen din vil bli behandlet og sendt innen 2-3 virkedager.

  • Hvorfor fikk jeg ikke en bekreftelses-e-post?

    Sørg for at du sjekker mappen for Søppelpost, Søppelpost eller Kampanjer i tilfelle e-posten ble levert dit i stedet for innboksen din.

    For ytterligere å sikre at bekreftelses-e-postene våre kommer til deg, kan du legge til adressen [email protected] i listen over sikre avsendere for å sikre at bekreftelsen ikke mottas sendt til en av disse mappene.

    Hvis du har sjekket disse mappene og den fortsatt mangler, vennligst kontakt oss så blir vi glade å hjelpe.

  • Hva skjer hvis bestillingen min returneres til avsender?

    I tilfelle bestillingen din returneres til avsenderen, vil vi kontakte deg via e-post på samme e-postadresse som ble oppgitt under kassen. Hvis du finner ut at sporingslenken din sier at bestillingen din blir returnert til avsenderen, vennligst send oss en e-post på [email protected] på forhånd. Vi vet det slik at vi kan se nærmere på problemet.


  • Betalingsspørsmål

  • Hvilke betalingsmåter godtar du?

    Vi aksepterer betaling via PayPal og med alle større kredittkort inkludert Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit og Visa Electron (UK).

    Vær oppmerksom på potensielle gebyrer for grenseoverskridende transaksjoner.

  • Hvorfor ble betalingen min avvist?

    Betalinger kan avvises av ulike årsaker. Hvis du føler at kortet ditt ble avvist ved en feiltakelse, må du legge inn en ny bestilling via nettstedet vårt og sørge for at adressen er riktig.

  • Hvordan utfører jeg betalingen?

    Velg varene du vil kjøpe og legg dem i handlekurven. Sjekk innholdet i handlekurven din før du går videre til neste trinn. Fyll ut de obligatoriske feltene med informasjonen som gjør det mulig for oss å levere bestillingen din til deg. Velg betalingsmåte, skriv inn betalingsdetaljene og bekreft kjøpet. Du vil motta en automatisk e-post som bekrefter bestillingen din og inneholder viktig informasjon om den. Ta vare på denne e-posten for fremtidig referanse til du mottar pakken.


  • Forsendelsesspørsmål

  • Hvor lang tid tar frakten?

    Det tar vanligvis 2-3 virkedager å behandle bestillingen din og ca. 9-21 dager å komme frem til destinasjonen. Vennligst se vår fraktpolicy for detaljer.

  • Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

    Du vil motta en automatisk e-post med sporingsinformasjon så snart bestillingen din sendes. Vær oppmerksom på at det tar opptil 48 timer før den første skanningen vises.

  • Er det noen ekstra kostnader for en internasjonal levering?

    Frakten er helt gratis. Det skal ikke betales toll/omsetningsavgift ved levering av varene.

  • Ved å gå inn på, kjøpe fra eller bruke noen del av ortorex.no-nettstedet godtar du all informasjon som er lagt ut på denne FAQ-siden, samt våre retningslinjer.

    Jessica
    Jessica B.
    Kundelykkehelt
    Har du spørsmål?
    Vår prisvinnende kundestøtte er her for deg
    Send oss en e-post: [email protected]

    Medisinsk ansvarsfraskrivelse


    Individers medisinske tilstander varierer, og bruken av produktene våre er ikke garantert 100 % effektiv for alle.

    Hvis du har å gjøre med klinisk sykdom eller kronisk smerte, vennligst kontakt legen din for medisinsk råd angående din medisinske tilstand.