Ja, minneskum er trygt. EPA har slått fast at minneskum ikke er giftig, og en rekke studier har vist at minneskum ikke forårsaker helseproblemer. I motsetning til mange andre materialer er minneskum allergivennlig og fritt for veggedyr.
Arkiver: FAQs
Hva er Ortorex-puten med minneskum laget av?
Puten er fylt med viskoelastisk polyuretanskum, også kjent som minneskum.
Er det en prøveperiode for Ortorex-puten?
Du har 30 netter på deg til å forelske deg i Ortorex-puten. Liker du den ikke? Bare kontakt oss, så ordner vi med full refusjon.
Er det noen ekstra kostnader for en internasjonal levering?
Frakten er helt gratis. Det skal ikke betales toll/omsetningsavgift ved levering av varene.
Hvor lang tid tar frakten?
Vennligst se vår fraktpolicy for detaljer.
Hvorfor ble betalingen min avvist?
Betalinger kan avvises av ulike årsaker. Hvis du føler at kortet ditt ble avvist ved en feiltakelse, må du legge inn en ny bestilling via nettstedet vårt og sørge for at adressen er riktig.
Hvordan utfører jeg betalingen?
Velg varene du vil kjøpe og legg dem i handlekurven. Sjekk innholdet i handlekurven din før du går videre til neste trinn. Fyll ut de obligatoriske feltene med informasjonen som gjør det mulig for oss å levere bestillingen din til deg. Velg betalingsmåte, skriv inn betalingsdetaljene og bekreft kjøpet. Du vil motta en automatisk e-post […]
Hvilke betalingsmåter godtar du?
Vi aksepterer betaling via PayPal og med alle større kredittkort inkludert Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit og Visa Electron (UK). Vær oppmerksom på potensielle gebyrer for grenseoverskridende transaksjoner.
Hva om bestillingen min er stjålet?
Hvis du har grunn til å mistenke at pakken din er stjålet (for eksempel hvis ordrestatusen din er «Levert», men du aldri mottok den), må du vente i 5 dager. I løpet av den tiden kan statusen endres, eller en feillevert pakke kan returneres til avsenderen. Hvis det ikke skjer, må du sende inn en […]
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottok et defekt eller feil produkt?
Hvis du mener at du har mottatt et defekt, skadet eller feil produkt, vennligst send et bilde eller en video av varen og en kort forklaring på feilen til info@ortorex.no . Dessuten trenger vi bildet av sporingsnummeret på selve pakken slik at vi kan se nærmere på det med en gang.