⏰ Salget avsluttes 22 nov. ⏰ 20-50% rabatt + gratis frakt

FAQ

Generelle spørsmål

  • Hvordan kan jeg kontakte Ortorex?
    Du kan legge igjen en melding på +1-888-598-03-39 fra 9.00 EST til 17.00. EST eller send en e-post til [email protected]. Vi svarer på alle kundeforespørsler innen 24 timer på virkedager.
  • Hvordan kan jeg få rabatt?
    Du kan se våre beste tilbud på hovedsiden til www.ortorex.no. Vi tilbyr en rekke sesongbaserte kampanjer hele året. Hvis du har en kode, er det bare å skrive den inn i kassen for å få rabatt på kjøpet.
  • Hva er retningslinjene for retur og refusjon?
    Vi aksepterer retur av ubrukte varer innen 30 dager etter levering. Hvis du ønsker å gå videre og returnere hele eller deler av bestillingen din, vennligst besøk vår Retur & Refusjonspolicy her og kontakt oss deretter på [email protected] med bestillingsnummeret ditt. Tilfeller av returer med kjøpers anger, for eksempel en vare som ikke passet, ikke likte fargen/kvaliteten, bestilt ved en feiltakelse, kjøpt et annet sted osv., vil bli behandlet separat.

Spørsmål om Ortorex pute med minneskum

  • Er det en prøveperiode for Ortorex-puten?
    Du har 30 netter på deg til å forelske deg i Ortorex-puten. Liker du den ikke? Bare kontakt oss, så ordner vi med full refusjon.
  • Hva er Ortorex-puten med minneskum laget av?
    Puten er fylt med viskoelastisk polyuretanskum, også kjent som minneskum.
  • Er minneskummaterialet trygt?
    Ja, minneskum er trygt. EPA har erklært at minneskum ikke er giftig, og en rekke studier har vist at minneskum ikke forårsaker helseproblemer. I motsetning til mange andre materialer er minneskum allergivennlig og fritt for veggedyr.
  • Må jeg bruke et ekstra putevar over Ortorex-puten med minneskum?
    Det er ikke nødvendig. Men hvis du ønsker å gjøre puten din mer personlig med et annet putevar, er det helt opp til deg.
  • Hvordan kan jeg vaske Ortorex-minneskumputen min?
    Det ytre trekket kan vaskes i maskin og egner seg for tørketrommel. Kjernen kan bare rengjøres med flekk. Legg puten flatt til tørk etter vask.

Bestillingsspørsmål

  • Hvordan finner jeg bestillingen min?
    Etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en automatisk e-post med bestillingsnummeret ditt og detaljene for kjøpet.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
    Vi behandler bestillingene våre veldig raskt og kan dessverre ikke gjøre endringer etter at en bestilling har blitt lagt inn i mer enn 24 timer. Hvis du oppdager feilen med en gang, vennligst send oss en e-post på [email protected] for å se om en endring kan gjøres.
  • Hvor lang tid tar det å behandle bestillingen?
    Bestillingen din vil bli behandlet og sendt innen 2-3 virkedager.
  • Hvorfor fikk jeg ikke en bekreftelses-e-post?
    Sørg for at du sjekker mappen for Søppelpost, Søppelpost eller Kampanjer i tilfelle e-posten ble levert dit i stedet for innboksen din. For ytterligere å sikre at bekreftelses-e-postene våre kommer til deg, kan du legge til adressen [email protected] i listen over sikre avsendere for å sikre at bekreftelsen ikke mottas sendt til en av disse mappene. Hvis du har sjekket disse mappene og den fortsatt mangler, vennligst kontakt oss så blir vi glade å hjelpe.
  • Hva skjer hvis bestillingen min returneres til avsender?
    I tilfelle bestillingen din returneres til avsenderen, vil vi kontakte deg via e-post på samme e-postadresse som ble oppgitt under kassen. Hvis du finner ut at sporingslenken din sier at bestillingen din blir returnert til avsenderen, vennligst send oss en e-post på [email protected] på forhånd. Vi vet det slik at vi kan se nærmere på problemet.
  • Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottok et defekt eller feil produkt?
    Hvis du mener at du har mottatt et defekt, skadet eller feil produkt, vennligst send et bilde eller en video av varen og en kort forklaring på feilen til [email protected] . Dessuten trenger vi bildet av sporingsnummeret på selve pakken slik at vi kan se nærmere på det med en gang.
  • Hva om bestillingen min er stjålet?
    Hvis du har grunn til å mistenke at pakken din er stjålet (for eksempel hvis ordrestatusen din er "Levert", men du aldri mottok den), må du vente i 5 dager. I løpet av den tiden kan statusen endres, eller en feillevert pakke kan returneres til avsenderen. Hvis det ikke skjer, må du sende inn en politianmeldelse innen 5 dager etter statusoppdateringen. Send en kopi av politirapporten og det tildelte politirapportnummeret til oss slik at vi kan gå gjennom saken din. Forfalskning av rapporter vil få juridiske konsekvenser.

Betalingsspørsmål

  • Hvilke betalingsmåter godtar du?
    Vi aksepterer betaling via PayPal og med alle større kredittkort inkludert Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit og Visa Electron (UK). Vær oppmerksom på potensielle gebyrer for grenseoverskridende transaksjoner.
  • Hvorfor ble betalingen min avvist?
    Betalinger kan avvises av ulike årsaker. Hvis du føler at kortet ditt ble avvist ved en feiltakelse, må du legge inn en ny bestilling via nettstedet vårt og sørge for at adressen er riktig.
  • Hvordan utfører jeg betalingen?
    Velg varene du vil kjøpe og legg dem i handlekurven. Sjekk innholdet i handlekurven din før du går videre til neste trinn. Fyll ut de obligatoriske feltene med informasjonen som gjør det mulig for oss å levere bestillingen din til deg. Velg betalingsmåte, skriv inn betalingsdetaljene og bekreft kjøpet. Du vil motta en automatisk e-post som bekrefter bestillingen din og inneholder viktig informasjon om den. Ta vare på denne e-posten for fremtidig referanse til du mottar pakken.

Forsendelsesspørsmål

  • Hvor lang tid tar frakten?
    Vennligst se vår fraktpolicy for detaljer.
  • Er det noen ekstra kostnader for en internasjonal levering?
    Frakten er helt gratis. Det skal ikke betales toll/omsetningsavgift ved levering av varene.

Ved å gå inn på, kjøpe fra eller bruke noen del av ortorex.no-nettstedet godtar du all informasjon som er lagt ut på denne FAQ-siden, samt våre retningslinjer.

Jessica
Jessica B.
Kundelykkehelt
Har du spørsmål?
Vår prisvinnende kundestøtte er her for deg
Send oss en e-post: [email protected]

Medisinsk ansvarsfraskrivelse


Individers medisinske tilstander varierer, og bruken av våre produkter er ikke 100% garantert å være effektive for alle.

Dersom du sliter med en klinisk sykdom eller kronisk smerte, anbefaler vi å ta kontakt med legen din for råd angående din medisinske tilstand.

Alle produkter med 20 % rabatt
Rabatten din utløper i:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0